Empty products: Empties January - February ||| Празни опаковки януари - февруари

Здравейте, момичета!

Дойде време за нова порция празни опаковки.
Не знам как съм успяла да изразходя толкова сходни продукти, но е факт. 
Флорална вода лайка - Armina Bio

От всички изброени, тази ми стана любима. Има я в любимците ми за януари и за съжаление свърши много бързо. Използвала съм я само и единствено за лице и бях много доволна от резултата. Силата на действието на флоралните води, сравнена с екстрактите е много по-слаба, но въпреки това виждах ефект - кожата ми беше доста по-свежа и видимо по-малко зачервена. Единствения недостатък е, че опаковката няма пулверизатор и ми беше трудна за използване. Ползвах я сутрин и вечер като тоник. Веднага щом изразходя останалите води, които имам, ще си я купя отново.

Флорална вода бор - Damascena Scobelevo

Първоначално не се харесахме с тази вода - миришеше ми УЖАСНО! До края имах проблем с аромата, но привикнах и стана по-малко непоносим. Опитах да го използвам първо върху лицето си, но не забелязах никакъв ефект. Някъде прочетох, че може да помогне при косопад, а точно тогава имах силен сезонен такъв. Не знам дали просто времето се промени, но определено косата ми падаше по-малко. Пръсках го вечер в корените на косата и влеяеше освен на косопада и на сърбежа (имам раздразнен скалп). Със сигурност бих си я купила отново.

Флорална вода лавандула - Damascena Scobelevo

Лавандуловата вода използвах предимно за освежаване на въздуха и гардероба. За въздух я смесвах с водата, която зимно време държим върху парното, за да овлажнява въздуха. За гардероба използвах тампончета напоени с лавандулова вода. За целта обаче е по-добре да използвате етерично масло, а не вода, защото водата е много слаба и бързо се отмирисва. Най-добро приложение имаше за успокоение на кожата след епилация. Не знам дали бих си купила отново, може би през лятото, за да се пръскам против комари.

Флорална розова вода - Natural Cosmetic Ltd.*

Подробно ревю за водата има тук. Много я харесвам, но не мога и не мога да свикна с аромата. Използвам много продукти на основата на розова вода и масло, но аромата ми е безкрайно неприятен. Заради ефекта обаче, правя компромис. Бих купила отново!

Паста за зъби - Urtekram

Беше ми много трудно да свикна с идеята, че тази паста не се пени или поне не много. Нямах плака по зъбите след измиване и очевидно бяха измити, но дотолкова съм привикнала с другите пасти, че все имах чувството, че трябва да сложа по много продукт. Въпреки това, беше икономична. Нямаше никакъв определен вкус и мирис, макар да е детска. Хареса ми, но цената ми се струва прекалено висока и не знам дали бих купила отново.

Паста за зъби - Vadamecum

Опаковката е причината никога повече да не посегна точно към този вид. Имала съм и друга от тези пасти на марката, но опаковката беше прозрачна и по-мека, с нея нямах проблем. Тази обаче ми костваше невероятно усилие да изтискам дори минимално количество паста. Не бих купила отново, иначе самата паста не беше лоша, но не си заслужава стискането и усилието.

Масло от ядка на праскова - Healthy Oils

Толкова се зарадвах, когато това масло се падна от Good Box и накрая се наложи да го изхвърля почти пълно. Не успях да стигна до него преди края на срока му на годност. Използвах го 1-2 пъти и ми се стори доста сухо и приятно за нанасяне. За щастие имам нова опаковка и се надявам този път да мога да Ви споделя мнение.

Крем за лице матиращ - ALVERDE

Има невероятен аромат и много лека текстура. Допада ми, но не е моят крем. Чувствах кожата си леко опъната. Не виждам ефект от него и също като следващия спрях да го ползвам от един момент нататък. Имам го от доста време и смятам, че вече не е хигиенично да го ползвам. Не бих купила отново!

Крем за лице за суха кожа - ALVERDE

Подробно за него тук. В един момент просто спрях да го ползвам. Беше ми малко тежък в горещите летни дни, а после сякаш не забелязвах ефект. Мина около година откакто го имам, затова реших, че е време да го изхвърля. Не бих купила отново!

Тампони с лакочистител - Velnea

За пътуване ми вършеха чудесна работа - премахваха лака успешно и то само с едно тампонче. За съжаление забелязах, че ми изсушават нокътната плочка, освен това оставяха бял прах върху ноктите. Не засъхнаха след отваряне и до последното тампонче бяха добре напоени и премахваха без усилие лака. Не бяха лоши, но не бих купила отново. За пътуване ще пробвам подобни на друга марка.

Лосион за тяло с бляскави частици - AVON

Още един продукт, който за съжаление изхвърлям пълен. Беше ми подарък и ми е много мъчно, че трябва да го направя, но година и половина не съм го използвала и смятам, че срокът му на годност е изтекъл. Има един парабен в състава, което е още една причина да го избягвам. Ефектът беше интересен и по-видим от лосиона на Yves Rocher, който използвах лятото. Все пак, това за мен са продукти за кожа с тен и тъй като ги получих зимата, някак си останаха на заден план. Не бих купила отново!

Балсам за устни с портокал и канела - Сапунена работилница*

Това не е точно празна опаковка, тъй като все още си използвам балсамчето. Допада ми повече от предишното, което имах и което беше само с портокал. Има съвсем лек щипещ ефект, но с времето спрях да го усещам при нанасяне. Подхранва устните и може да служи и като гланц, тъй като е доста мазничко и попива по-бавно. Не лепне и определено ще продължавам да използвам техните балсамчета.

Сапун с годжи бери - Рефан

Обикновено използвам сапуни само за почистване на четки, но този ми се наложи да го използвам и за измиване на ръце и не забелязах да изсушава. Няма някакъв особен аромат или поне аз не усещам такъв. Не е лошо сапунче. Доста често си купувам сапуни на марката, така че вероятно ще повторя, но ще пробвам друг аромат.

Тестери

Околоочния крем на Vichy много бързо успя да ме впечатли. Малкото тестерче ми стигна за повече от 2 седмици и наистина ме убеди, че трябва да си купя продукта. Много лека консистенция и много видим ефект. Определено ще купя в пълен размер, но все още водя вътрешна борба по отношение на състава и не знам кога ще се пречупя.

CC кремът на La Roche Posay носех в чантата си за моментите, когато ми трябва бърз и лек грим. Цветът ми пасна, но самият продукт не успя да ме впечатли с нищо кой знае какво, че да кажа, че ще си го купя. По-скоро не бих купила отново.

Това бяха празните ми опаковки за последните 2 месеца. Случвало ли Ви се е всичките Ви продукти от един тип да свършат едновременно? За мен това е някакъв вид прецедент. 

Какво успяхте да изхабите Вие от началото на годината? Споделете ми в коментарите, ще се радвам да разбера.


*Продуктите са ми изпратени от PR, но мнението за тях е изцяло мое


Можете да ме последвате на следните места:

Коментари

  1. Жалко, че не сте се спогодили с матиращият крем на Алверде. От сигурно 2 години главно само него ползвам. Но явно си е до кожа. Пробвала ли си матиращия на Pirin Dream? Май така беше марката. Ползвам го от няколко месеца, супер е икономичен и подхранва хубаво кожата.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар